Platba a doprava
Doprava je možná pouze na území ČR.
K doručení můžete využít služeb Zásilkovna výdejní místo, nebo Zásilkovna domů.
Možnosti dopravy
Výdejní místo zásilkovny |
69 Kč |
|
zásilkovna domů |
109 Kč |
|
*Osobní vyzvednutí |
* Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi.
* Uvedené ceny jsou vč. DPH
Možnosti platby
Platba kartou
- Možnost platby on-line kartou při nákupu zboží na eshop.chutnagin.cz
Platba převodem na účet
- Úhradu proveďte prosím na náš bankovní účet 2501934863/2010 vedený u společnosti Fio Banka, a.s.
- Jako variabilní symbol platby použijte číslo objednávky. Objednávka bude zpracována a odeslána neprodleně poté, co bude platba připsána na náš účet.
- Připsání platby může trvat 1 až 3 pracovní dny.
Dobírkou
- Nejrychlejší způsob = na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme, Vy zásilku zaplatíte dopravci při dodání.
- Cena dobírky je 36 Kč vč. DPH
Hotově při vyzvednutí
- Pro dopravu - Osobní vyzvednutí (Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi)
Informace k dopravě
Výdejní místo Zásilkovny
- Přepravu na vybranou pobočku Zásilkovny Z-point.
- Svou objednávku si můžete vyzvednout na některé ze stovek poboček po celé České republice.
- Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, bude vám zaslán e-mail nebo SMS zpráva.
- Adresy a otevírací doby výdejních míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- Více o službě zásilkovna se dozvíte zde : https://www.zasilkovna.cz
Sledování zásilky je možné po zadání čísla zásilka na stránkách Zásilkovna.
Zásilkovna domů
- Dodání po ČR pomocí služby Zásilkovna domů D+1.
- Balík je doručován již následující pracovní den po odeslání. Řidič Vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku.
- Adresát je o tom informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Elektronické nebo telefonické avizování před doručením.
Sledování zásilky je možné po zadání čísla zásilka na stránkách Zásilkovna.
Osobní vyzvednutí
- Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi.
*Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!